Minicongres: Op naar de 10!
Je klanten en medewerkers zijn tevreden, alles gaat zijn gangetje. Niks aan de hand… toch? Toch wel, want het wringt. Jij wilt de klant bedienen op een manier die de concurrentie overstijgt, je weet dat je medewerkers potentie hebben die er nu niet uitkomt. En op het gebied van duurzaamheid pakken jullie niet alle kansen.
Het kan ook anders.
Wil jij een organisatie die een voorbeeld is voor anderen?
Wil jij een organisatie die uitblinkt in klantbeleving, medewerkerstevredenheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid?
Kom dan naar het minicongres op 13 oktober en laat je inspireren.
- Na het congres kan je direct zelf aan de slag in jouw organisatie, op weg naar de 10 voor je klanten, voor je medewerkers en voor de maatschappij.
- Tijdens een heerlijk netwerkdiner krijg jij de mogelijkheid om kennis en ervaringen uit te wisselen met gelijkgestemden.
Dit congres geeft je in korte tijd zoveel mogelijk informatie en waarde door middel van drie inhoudelijke kennissessies op het gebied van people, planet en profit. Je krijgt praktische handvatten om jouw organisatie naar een 10 op deze onderwerpen te ontwikkelen.
Wat krijg je te horen:
Wie maakt het verschil?
Door Esther Schuurmans (Q4ALL)
Innovatie van producten en diensten, de kwaliteit van het team verbeteren, sales en marketingbeleid optimaliseren, anticiperen op technologische ontwikkelingen en strategische samenwerkingen aangaan zijn allemaal uitdagingen waar u mee bezig bent. Eén aspect staat centraal in alle uitdagingen en dat zijn de medewerkers van uw organisatie. Zij maken het verschil! Hoe creëer en behoud je binnen het bedrijf een top cultuur , met de WOW-factor voor klanten en medewerkers. Laat je inspireren.
Slimmer, groener, schoner
Door Elske van de Fliert (Zero-e)
Nulemissie in de keten. Duurzaamheid, CO2 emissies, milieuzonering, Euronormering. Hoe zorg je er voor dat het thema milieu een kans wordt? Is de Lean & Green Award ook ergens goed voor? Het kan en moet allemaal een stuk slimmer, groener en schoner. Dat heeft wel wat voeten in de aarde en behoeft de juiste aanpak om er optimaal van te profiteren en mee te renderen. Kom luisteren naar de praktische handvatten.
Klantbeleving anno 2016
Door Patrick Krebbekx (EBNF)
Vandaag besteld, vanavond geleverd. Bevestiging via mail, uniformiteit, duidelijkheid, bereikbaarheid. Hoe kun je als bedrijf de klant blijven bedienen op een niveau wat de concurrent overstijgt. Vaak lijkt het allemaal heel erg vanzelfsprekend, echter achter de schermen moet er wel een organisatie als geheel voor klaar worden gestoomd. Hoor hoe je dat doet.
Tip: Neem een klant of medewerker mee.
Praktische informatie
Tijdstip: 13.30 – 19.00 uur inclusief netwerkdiner.
Locatie: Het Groene Paviljoen, Zandheuvelweg 7, 3744 MN Baarn
Investering
De inhoudelijke waarde van de sessies is onbetaalbaar. Normaal gesproken betaal je voor een minicongres al gauw tussen de 500 en 1000 euro. We vinden het belangrijk om zoveel mogelijk mensen te inspireren en bieden het minicongres daarom aan voor het speciale tarief van € 129,- (ex BTW, inclusief netwerkdiner).
Bonus voor de snelle beslissers:
De eerste 10 deelnemers mogen gratis een tweede persoon meenemen.
Aanmelden
Bestel hieronder je tickets